woensdag 21 mei 2014

Dikke Vriendjes

Enige tijd geleden ben ik begonnen mijn eigen patroontje te schrijven. Het leek me zo leuk om met één basispatroontje verschillende diertjes te kunnen haken. Daarom begon ik met Bram. Bram is gebaseerd op een van mijn echte konijnen. Hij is een franse Hangoor, dus een flinke joekel. Gelukkig is gehaakte Bram wat handzamer. Gisteren besloot ik een berichtje te plaatsen in de Dutch Amigurumi groep op Facebook. Ik wilde eens kijken of er mensen zouden zijn die het leuk vonden om mijn Brammetje te testen. (zodat ik nog meer diertjes kan gaan uitschrijven). Aangezien ik zo veel leuke reacties heb gekregen, (en ze stromen nog steeds binnen!) heb ik besloten het patroontje voor Bram hier op mijn blog online te zetten! Wel, lieve medehaaksters, ben ik dan natuurlijk heel erg benieuwd naar jullie eigen versies/varianten!:) Je kunt het patroontje hier gratis downloaden.
Voor het patroon van Prickichi kun je naar mijn Etsy Shop.

Dit is trouwens de echte Bram... En de jongens/meisjesvariant van zijn gehaakte vriendje!



En dan hebben we nog Prikichi. Tijdens één van mijn vakanties op Curaçao kwam ik deze groene vriend tegen. Prikichi is hierop gebaseerd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten