maandag 24 november 2014

Van An & nog wat meets EVE loops & stitches.



Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een bericht heb geplaatst. Ik heb echter niet stil gezeten! Er was een behoorlijke waslijst van bestellingen ontstaan in mijn kleine bestellingenboekje. Daarnaast wilde ik natuurlijk ook een leuk voorraadje hebben voor de markt. Markt? Jazeker, want deze maand hebben Antoinet (van An & nog wat) en ik voor het eerst een heuse creamarkt onveilig gemaakt! EVE meets An zegmaar... Gewapend met een rood-met-witte-stippen-kleed en een overvol winkelwagentje met koopwaar reden wij in de vroege ochtend van 8 november het winkelcentrum binnen.




https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10387603_813658175350982_6422141961454713984_n.jpg?oh=95b8af5e9413f5ff91093f978b34af18&oe=54D920FAIk ontmoette Antoinet voor het eerst tijdens onze werkzaamheden bij So What! Hier verzorgden wij samen met een heel aantal andere creatievelingen de decoraties voor de themafeesten van dit bekende Goudse Poppodium. Inmiddels zijn wij allebei al een tijdje niet meer werkzaam bij So What!, maar hebben wij elkaar toch weer gevonden. Antoinet is namelijk net als ik ook begonnen met het starten van het aan de man brengen van haar handgemaakte producten. Zij maakt met haar kersverse 'label' Van An & nog wat allerlei leuke artikelen onder het motto 'elke dag een feestje!'. En eerlijk is eerlijk, haar producten zijn een feestje voor het oog. Van handgemaakte stempels tot cadeauzakken, confetti en andere hebbedingetjes, alles is met liefde en passie gemaakt.

Naast onze koffers vol gezelligheid, waren ook de gelukspoppetjes te koop. Deze gelukspoppetjes zijn gemaakt door Lieve, de dochter van Antoinet. Dat ziet er toch gezellig uit?
Wij hebben besloten dat wij een prima duo zijn op deze markten, dus hebben we er maar meteen nog twee gepland!

Op 12 en 13 december zullen wij onze spulletjes verkopen op de Kerstmarkt van Camping Streefland in Haastrecht. Op 14 december zijn wij vervolgens te vinden op het supertoffe event MARKT. in de Bunnik-loods in Gouda.







Hier alvast een kleine sneak preview van wat je van onze kraam kunt verwachten.
Natuurlijk vind je nog veel meer leuks op mijn facebookpagina.
Benieuwd geworden?
Kom dan ook gezellig op een van beide data een kijkje nemen! Ga ik nu weer aan de haak!
Tot dan!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten